all by myself
idag har jag jobbat liiiiiiiiite på klänningen.. tar kjolen från en klänning och ska göra min egen överdel hehe. sen så vart det ganska mkt jobb som inte krävde symaskin så jag satte mig ute i det fina vädret och solade samtidigt!

såhär gör jag när jag inte orkar sprätta...


hittade inte mina flipflops, men hittade dessa gamlingar!

 

detta använde jag mig av haha. bakplåtspapper.. skärbräda.. jaa.. wtf liksom:P


jag förstår inte hur jag kunde leva utan en ipod b4 my 19th b-day. tack än en gång alla sötnosar!!


tog med mig lunch också, såklart hoho


och efterrätt!:D


muums!^^


sånna hära gjorde jag. fett jobbigt. tror inte jag kommer orka göra fler :/


eller så har jag bara en fjäril.. haha^^ satt i solen i typ 2-3 timmar T________T mina axlar är brända, ofc. bara ryggen solades. det var steeeeeeeeeekhett, shit asså. när jag kom hem kollade jag på tempmätaren, 32 grader i solet. galet!

Labels: ,

Wednesday, June 2, 2010 | 5:05 PM | 0 Comments
never look back
about

Name | Carrie ♥
Age | 19 years
Birthday | 6th of February
Astrological Sign | Aquarius
Hometown | Stockholm, Sweden

previous

söndags: morsdag!
blää
hahha söt^^
psssstt....
1 månad senare
kvar av skolan
skadeglädje
min dator äntligen fixad!
wants
tpl

rewind

October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010

labels