betyg
jag har räknat ut mitt snitt.. T_______T

suck.. SUCK..

aja, jag kommer minst få 2,0 meritpoäng men most likely alla 2,5 meritpoäng om jag inte väljer en utbildning som kräver mer än matte D.. tror inte det, va?

fast jag vet inte vad jag får i kemi än =/ räknar med VG men om jag får G kommer snittet droppa med 0,2 vilket är fett mycket och då kommer snittet se mycket mindre ut. damn it.. jag kommer typ börja gråta då T_________T inte riktigt men ändå. bläää

Labels: ,

Thursday, June 3, 2010 | 1:05 AM | 0 Comments
never look back
about

Name | Carrie ♥
Age | 19 years
Birthday | 6th of February
Astrological Sign | Aquarius
Hometown | Stockholm, Sweden

previous

all by myself
söndags: morsdag!
blää
hahha söt^^
psssstt....
1 månad senare
kvar av skolan
skadeglädje
min dator äntligen fixad!
wants

rewind

October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010

labels