studentklänning
efter 9 timmars arbete med min förbannade klänning, nonstop, (önskar jag att jag kunde säga att i'm FINALLY done,) har jag fett ont i rygg och nacke and guess what,

i'm still not done.

så mycket sprättande att jag till slut blev så irriterad och bara körde. det har inte ens blivit som jag tänkte mig i början, utan körde på och gjorde så som passade bäst typ.

nu ser man iallafall att det är en klänning - wiee! - och den kommer vara svart och vit!^^

har ett par timmars jobb kvar, med massa pillande - PILLANDE. sen måste jag handla ännu mer sidanband.. hela helgen är fullspäckad och nästa vecka börjar förberedelserna inför mottagningen.. ska sova över hos mich.. gå till skolan för att förbereda flaket och planera lite..

naej - det känns som om jag aldrig kommer bli klar!!

Labels:

Saturday, June 5, 2010 | 1:54 AM | 0 Comments
never look back
about

Name | Carrie ♥
Age | 19 years
Birthday | 6th of February
Astrological Sign | Aquarius
Hometown | Stockholm, Sweden

previous

betyg
all by myself
söndags: morsdag!
blää
hahha söt^^
psssstt....
1 månad senare
kvar av skolan
skadeglädje
min dator äntligen fixad!

rewind

October 2009
November 2009
December 2009
January 2010
February 2010
March 2010
April 2010
May 2010
June 2010

labels